Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Első betegség - nátha

2007.10.01. 16:14 | samedli | Szólj hozzá!

 

A múlt hétfőről keddre virradóra új dolgot kellett megtapasztalnom: az orrocskám nem szelelt rendesen, szörcsögő hangokat hallattam, ha levegőt akartam venni! Méltatlankodtam is anyukámnak, panaszkodtam neki, amikor emiatt felébredtem. Szegény anyu is gondban volt, mert féltett, mi lesz, ha nem kapok levegőt és ő nem lesz mellettem, mert alszik! Sokszor felébredtem az akadályoztatott levegővétel miatt – megnyugtató volt, hogy olyankor mindig ott volt az én anyukám! Szerencsére nem volt lázam és nem produkáltam semmilyen más megfázásos tünetet sem.

 

Kedden azután elmeséltük a doktor néninek is az éjszaka történteket, és kaptunk tőle egy receptet orrcseppre. A cseppet és az „Orrszívó Porszívót” egymás után használva hatékonyan el lehet távolítani a váladékot az orromból. Nahát az a porszívós orrszívó! Nagyon de nagyon útálom! Nem is akarom hagyni, hogy anyu használja, erőteljesen nyomom a fejecském hátra, bárhová, csak el ettől a visító szippantótól! Amikor anyu bekapcsolja a porszívót, már tudom, mi fog következni! Már akkor menekülök, illetve menekülnék – sajnos még nem tudok elszaladni! Pedig anyu annyi mindent megtesz, hogy ne féljek tőle! A használata előtt eljátszogatunk vele csak úgy – és akkor nincs is vele semmi bajom –, utána bekapcsolt állapotban is hozzáérinti a kezemhez, az arcomhoz – még akkor sincs vele semmi bajom. Viszont ha az orromhoz közelít, ordítok és menekülök! Annyira a hatása alá kerültem, hogy most már azt sem engedem meg anyunak, hogy az orromat – szükség esetén – megtörölje! Le kell ahhoz fognia a fejem! Szerencsére ebben az orrdugulásos mizériában ki is merült az egész megfázásom. Nem lettem beteg igazából. Bizonyára az anyatej az, ami segített. Anyu nagyon igyekezett, hogy amikor csak lehet, anyatejet ihassak, és amíg ittam, mindig megemlítette, hogy ez most gyógyít és véd engem mindentől, és hogy mennyire örül, hogy adhat ilyet nekem.

 
 

Ma már szinte alig volt hallható szörcsögés az orromból, valószínű, vége életem első megfázásának! Hurrá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr47184859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: betegség
süti beállítások módosítása