Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Üdvözlet mindenkinek, újra itt vagyok és mesélek

2007.11.22. 23:38 | samedli | Szólj hozzá!

Sok minden történt velem megint.
 

Például az evéssel kapcsolatban sokat fejlődtem, már nagyon szépen tudok a kanálból enni.

 
 

Az autós hordozóban "ülök", anyu velem szemben törökülésben ül, és próbál lépést tartani azzal, milyen gyorsan tudom lenyelni az előző falatot és milyen gyorsan nyitom a következőért a szám. Ha édeset kapok, nagy örömmel eszem, sokszor csak úgy remegek a falatokért! Szoktam a hangom is hallatni, vagy az egyik kezecskémmel valamit ütögetek, ha nem elég gyors az anyu tempója. Viszont, ha nem édes a pépecske a kanálban, bizony nem nagyon kell. A legelső, kóstolós nyalintással megízlelem, mit kapok, majd a következő falattal még megbizonyosodom róla, hogy "tényleg ezt kell nekem megennem?!" és ha tényleg nem tetszik, sztrájkolok. Minden mással elkezdek foglalkozni, megcsodálom a parteklimen látható figurákat, jól meggyűrögetem és a számba veszem - meg kell tudnom milyen anyagból van -, a hordozó bélésével kezdek el játszani, vagy kihomorítok az ülőhelyemről és amikor abbahagyom, már félig ki is csúsztam a hordozóból. Sok jó móka van ilyenkor, anyuka meg közben végig ott hízeleg nekem, hogy "csak egy kicsit még", meg "jaj, de fincsi!" és a kanálkával szlalomozik az izgő-mozgó végtagjaim között.

 
 
 

A másik nagy dolog, hogy már nagyon mozgékony vagyok. Annak is köszönhető, hogy anyu sokszor enged szabadon gurulni a leterített pokrócon, ami sokkal nagyobb területű, mint a járóka, így gyakorolhatok kedvemre. Hű, az a legérdekesebb, amikor a pokróc szélénél nem állok meg, hanem tovább gurulok! Most már látom, hogy azon túl is vannak ám dolgok. Sőt, a pokróc szélén túl több van, mint innen!

 
 
 

Egyelőre lassan haladok, de gyorsan fejlődöm. Nem is olyan rég még a fejemen csúsztam előre, miközben a lábaimmal toltam magam, most már a vállam és a karom van soron, a fejem már nem is ér le. Rendszerint az alkaromon egyensúlyozom. Persze egy-egy ilyen előrehaladás rövid ideig tart, mert nagy munka ez egy ilyen pici lánynak, mint én. Minden lökés után az oldalamra fordulok és pihenek. Majd vissza a hasamra, a pelust felnyomom, lábacskáimat magam alá szedem és jöhet a következő lökés előre.

 
 
 

Nem tudom, még mennyi ideig tart ez a fázis, de ezt is élvezem. Olykor ránézek anyura és elmosolyodom, büszkén mutogatom neki az újonnan kitalált mozdulataimat.

 

Apuci sokat dolgozik és sokszor este ér haza hozzánk. De ha végre itthon van, nagyon-nagyon tudok neki örülni! Szó szerint fülig ér a szám, amikor széles, ragyogó mosollyal üdvözlöm. Apu a karjába vesz, égbe emel, feldob és elkap, és csak nevetünk és nevetünk. Ha nagyon fáradt, akkor lefekszik és megengedi, hogy a hasán "randalírozzak". - Erősen tudok ám már taposni, anyu is, apu is sokszor jajongnak a lábacskáim rúgásai miatt.

 

A következő képek akkor készültek, amikor apukám egy hosszú és fárasztó nap végén lepihent a nappaliban. Jó ránk nézni, nem?

 
 
 

Életem első hóesése november 11-én, vasárnap volt. Sajnos nem sokáig maradt meg, másnapra elolvadt az egész.

 

Anyu és apu mutatták nekem az ablakon át, hogy hogyan esik a hó és örültek. Néztem én, néztem, de - őszintén - nem nagyon értettem a dolgot… Ettől függetlenül örültem én is, hiszen mindketten itt voltak velem! Készült egy pár fénykép is, megörökítvén a dátumot, és a jeles alkalmat, hogy életemben először esik a hó.

 
 

Olyan erős vagyok ám már, hogy felborítom a háromlábút, amivel egy kicsivel előbb még játszottam. Anyuci szerint eléggé veszélyes most már ez a játék, mert vissza is eshet, és a fejemre is ejthetem!

 
 

Anyu és én Baba-Mama klubba járunk! Minden hétfőn negyed 11-től szoktunk menni a "Ringató" elnevezésű foglalkozásra, amelyen mondókázás és gyermekdalok éneklése megy egy Ancsa nevű néni vezetésével, aki furulyázik és gitározik is amellett, hogy nagyon szépen énekel. Sok-sok baba van ott az anyukájával rajtunk kívül, olyan korúak is, mint én, és idősebbek is, kb. 2-3 évesig. Mindenki nagyon élvezi a dolgot, a babák is és az anyukák is. Részemről annyira jól érzem magam ott, hogy az utolsó tíz percben rendre el szoktam aludni anyu ölében. Olyankor ugyanis Ancsa néni gitározik és altatódalt énekel. Hát persze, hogy elalszom! Meg is jegyezik mindig anyukámnak a többiek, hogy milyen édes vagyok, hogy elaludtam!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr93239397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: képek mindennapok
süti beállítások módosítása