Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Zsuzsa és Alisha "Bundipestán"

2008.07.09. 20:32 | Apu | Szólj hozzá!

 
Vasárnap reggel Apu kiment a reptérre és viszontagságos utazásuk után hazahozta nekem  Alisha unokatesómat és anyukáját. Két hónapja találkoztunk utoljára, de ugyanott folytattuk Alishával a játékot ahol abbahagytuk. Persze van pár új mutatványa: a következő képen pont az egyiket mutatja be. Én pedig szájtátva bámulok.
 
 

Próbáltuk tartalmasan kitölteni a Pesten töltött napokat. Bár Apu dolgozott,  igyekezett minél többet velünk lenni.

Vasárnap délután rögtön el is mentünk egy hosszút sétálni a közeli Népligetbe, ahol  még hintáztunk is. Jómagam egy körben védett baba-hintában, Alisha pedig egy normál hintában. Ő már nagyon ügyes, nagyon tud hintázni, itt is csak úgy repült a hintája egyre magasabbra és magasabbra! Hazafelé pedig fagyiztunk egyet.

Hétfőn délután 5 körül - miután a délutáni alvásomból felébredtem, és még játszottunk Alishával és még utána ettem is, Zsuzsa, Alisha, apu, anyu és én felkerekedtünk, és autós városnézést rendeztünk. A hátsó ülésen, a biztonsági ülésben ültem én, mellettem anyu, majd Alisha a jobb oldali ablaknál. Előttem apukám ült, ő vezetett, a mellette lévő ülésen pedig Zsuzsa ült. Körbeautóztuk a várost, és megjártuk Budapest tetejét is, hogy lássuk, igazán hol is élünk. Csak pár percet voltunk a Citadellán, mikor Apu észrevette a gyülekező zivatarfelhőket és ellőtte a startpisztolyt. Engem a nyakában futva vitt az autóig. A többiek meg szintén futva vagy gurulva értek az utolsó pillanatban a kocsihoz. Akkora eső esett, hogy talán életemben nem láttam ekkorát! Még otthon, a szobában is esett az eső (bár ennek Apu nem igazán örült, mert beázás volt - és a könyveire meg majdnem a diplomájára is ráömlött a szekrény tetején a víz...).

 
 
Kedden míg Zsuzsa és Alisha moziba mentek, addig anyuval sétálgattunk egy bevásárlóközpontban.
Ma, szerdán pedig cirkuszban voltunk! Csodálatos volt, rendkívül élveztem! Azok a lovacskák! És azok az elefántok, milyen hatalmasak voltak! Rengeteget tapsoltam és hangosan nevettem örömömben! Érdekes móka volt az is, amikor az üres ásványvizes palackot a nézők közé vágtam egy átszellemült, csöndes pillanatban :) A végére nem emlékszem, elaludtam. Hiába volt hangzavar és tapsvihar. Anyu szerint a sok új élménytől elfáradtam... : )
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr88577409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: rokonok vendég
süti beállítások módosítása