Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Betűszőnyeg update :)

2008.11.20. 19:07 | samedli | Szólj hozzá!

 
Anyu két hete átszaladt a postára, mert a csomag, amit régóta várt, végre megérkezett!
 
Gyorsan visszaért, és egy nagy doboz volt a kezében!
 
Apu rögtön ki is bontotta, és - mi volt benne? Nem is gondoltam volna! Az eddiginél kisebb méretű, de több darabból álló betűszőnyeg! Betűk! Nagyon szeretem őket! Ahogy apu szedegette ki a dobozból, úgy ismertem rá egy-egy betűre és már mondtam is a nevüket boldogan. Anyuék pedig csak ámultak, hogy én ezt mennyire élvezem! Azon a délutánon és estén más játékommal szinte nem is játszottam már, csak a betűimmel.
 
 
Kiderült számomra, hogy van egy csomó olyan betű is, amilyeneket még nem ismerek, habár ismerősek, már láttam őket itt-ott. Anyu a következő napokban ki is használta ezt, és mivel engem nagyon érdekelt, gyorsan - pár nap alatt - mégegyszer annyi betűt megtanultam, mint amennyit eddig tudtam. Félreértés ne essék, anyu egyáltalán nem erőlttette, én kezdeményeztem a játékos tanulást szinte mindig!
 
Mostanra csak a Q, a W és az Y betűk azok, amelyeket nem tudok kiejteni. Azaz, mivel a Q nagyon hasonlít az O-ra, erre is azt mondom, hogy "O". A W betűvel pedig az a helyzet, hogy fordítva tisztára M betű, így én simán Mama-betűnek ejtem. Anyu ezt a két említett betűt meg is hagyja nekem így, mivel a magyar nyelvben amúgy sem fordulnak elő. A későbbiekben, ha szükség lesz rá, biztosan meg fogom majd érteni a különbséget.
 
Az Y az egyedüli, amit nem tudok kiejteni, de - úgy gondolom, nem is olyan vészes egy ekkora gyerektől, nemde?!
 
Reggelente mindig így találom a betűszőnyegeket - összerakva. Nem sokáig állnak azonban így, pár perc alatt képes vagyok szétdobálni az egészet! : )
 
 
Mást is szoktunk velük játszani. Anyu készít belőlük kockákat, és én mind a hatot egymás tetejére tudom rakni - úgy, hogy nem esnek le, és a nagy torony, amí így létrejön, szépen áll. Egészen addig áll, amíg én el nem lököm... :)
 
A torony körül szaladgálni is szoktam körbe-körbe. A vége mindig az, hogy elszédülök kissé és lehuppanok a szőnyegre. :)
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr17787871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: játék tudomány
süti beállítások módosítása