Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Apu-Apu-Apu!

2008.11.30. 23:35 | samedli | Szólj hozzá!

 

Este nyolckor megérkezett Apu! Németországban kirándult barátaival a hétvégén. Amikor belépett az ajtón és megláttam, szaladtam-rohantam a karjába, közben egyfolytában ismételgettem a "nevét": "APU-APU-APU-APU-...!". Megöleltem, megszeretgettem, megpusziltam - a még kabátban és táskával a vállán álló, közben engem a karján tartó - apukámat, és Ő is engem. Nagyon boldog voltam! Majd azért - persze - megengedtem, hogy levesse kabátját, cipőjét, letegye táskáját...

Csupán az apukámnak is nagyon örültem, de ő még tudta ezt fokozni: táskájából egy ajándékcsomagot vett elő és átadta nekem. Anyu segítségével kibontottam. Mi volt benne? Egy nagy, sárga kacsa, valamint egy doboz - tele kicsiny, műanyag vadállatkákkal. Mindkét ajándék a maga módján elbűvölt. Ugyanis - a kacsa azért érdekes, mert ha felemelem a fejénél vagy a nyakánál fogva, elkezd sápítozni!! Ha viszont megnyomom a bal szárnyán lévő foltot, megszólal egy zene és a kacsa a saját lábán táncolva elindul a szőnyegen, közben enyhén csapkod a szárnyaival. (Aki ezt kitalálta!!) Egészen addig csinálja ezt, amíg tart a zene. Azután megáll. Gondolhatjátok, én nagyon élveztem ezt az alőadást, és újra és újra megszólaltattam a zenét, hadd táncoljon még és még! :) Táncoltam vele, szeretgettem, mentem utána - végigkísértem a szobán, szinte egész este vele játszottam.

 

Közben egy rövid ideig megismerkedtem a műanyag állatkákkal is - egy csomót már ismertem közülük, a többiről most mesélt anyu és apu. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr96797779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: ajándék apu
süti beállítások módosítása