Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Sárák - másodszor

2008.11.30. 19:47 | samedli | Szólj hozzá!

 
Ma délután, amikor felébredtem, anyu mellett még ketten álltak az ágyamnál. Anyu legkedvesebb barátnője, Sára és újdonsült férje, Botond - Finnországból. (Idén november 5-én házasodtak össze.) Kedvesen köszöntek nekem, én viszont - mivel épp akkor ébredtem - megijedtem tőlük és anyuhoz bújtam. Azonban pár perc kellett csak és megbarátkoztam velük. Megmutattam nekik, hogyan lovagolom meg a nagy macim és a vízilovam, és már oldódott is az ijedtségem. A "Sárák találkozása" másodszor is létrejöhetett!
 
 
Képzeljétek, hoztak nekem ajándékot is, nem is egyet! Szép, sokszínű-csíkos csomagolópapírba voltak becsomagolva. Amikor - anyu segítségével - kibontottam a csomagolást, egy furulyát és egy egy oktávos, színes fémlapocskás metallofont találtam benne! Anyu megmutatta, hogyan lehet velük zenélni. Persze, még nem értettem hozzá, de nagy örömmel fújogattam mégis a furulyát - mint ahogyan a szívószálat fújom-szívom, csak ezen most hang is jött ki. :) A metallofon is teteszett nagyon, van hozzá egy kis ütő és azzal lehet megszólaltatni. Szépen csengő hangot ad. Botond eljátszotta rajta nekem a "Boci, boci tarkát"! Még egy csíkos csomagot kaptam, abban pedig sok, színes gyurma volt - külön-külön átlátszó zacskóba csomagolva -, meg műanyag gyerek-olló és formázók. Na, ez bizonyult a legjobb játéknak - attól kezdve, hogy kibontottuk a csomagot, csak a gyurma-hengerekkel játszottam - úgy, becsomagolt állapotukban. :) Mivel még nem mutatták meg, hogy másképp is lehet... Anyu szerint, majd később, amikor már tudom, hogyan kell gyurmázni és nem eszem meg, elővesszük újra. Mindhárom ajándék Muumi tipusú és nem csak a gyurma-formázók alakja mintázza a Muumi-ról szóló mese szereplőit, hanem a metallofon fémlapocskáin is azok képeit láttam viszont, és a furulya nyakán is ott táncol egy Muumi. :)
 
És azt is képzeljétek, hogy a másik Sárának a pocijában lakik egy pici baba! Már 17 hetes! Sára hozott róla ultrahang-képeket is, amelyen az icipici Manócska látszik. Nekem is megmutatta. Az, hogy mit láttam rajta, már más kérdés, mindenesetre nagyon okos arcot mutattam, mint aki mindent ért és felismer. :)
 
Gyorsan elszaladt az idő és - sajnos - menniük kellett, mert repültek vissza a messzi Helsinkibe.
 
Szerintem, most már akkora vagyok, hogy megjegyeztem mindkettőjüket, és a "Sárák harmadik találkozása" alkalmával már biztosan kedves ismerősként fogom őket üdvözölni
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr97797708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: játék ajándék vendég
süti beállítások módosítása