Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

A régi kedvenc visszatér

2008.12.05. 22:37 | samedli | Szólj hozzá!

 
Anyu leült mellém a betűszőnyegre és banánt kezdett majszolni. Nem lehetett nem odanézni. Nagyon jóízűen ette! Néztem. Megkérdezte: én is kérek? Először nemet integettem a fejemmel,... majd meggondoltam magam - annyira vonzó volt az a banán. Bólogatni kezdtem, mire anyu letört egy darabot belőle és a kezembe adta. Beleharaptam egy morzsányit, majd mégegyet, majd egy-két nagyobbat, és - megtört a jég - visszajöttek a régi emlékek, amikor még imádtam a banánt, és az egész maradék falatot beletömtem a számba...! Elfogyott, néztem anyura, ad-e még. Ő pedig - csak ezt várta ! - persze, hogy adott! Szintén a kezembe. Amit szintén hasonló iramban bekaptam.
 
 
Mind a ketten örültünk. Én az aromának, ami átjárta az orrom, a szám, a torkom, anyu pedig annak, hogy az általam szinte pontosan fél éve elhagyott, eltaszított banán ezennel visszakerült az étrendembe! De még hogyan! Amikor anyuval együtt megettük az egészet, várakozón néztem rá - hogy, ugyebár, hol van a többi? Anyu - értve minden rezdülésem, már hozta is a következő egész banánt. Amit majdnem teljes egészében én eszegettem meg! Összeadva a darabokat, a végén az jött ki, hogy egy nagyobb fajta banánt eltüntettem magam! Hat hónap kihagyás után - elsőre!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr93806982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: étel hellókarácsony
süti beállítások módosítása