Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Végre Kőbányát is beborította a HÓ!!!

2009.02.16. 21:11 | samedli | Szólj hozzá!

Ma egész nap szállingózott, délután viszont ráerősített, és egészen apró, de sűrű pelyhekben hullt alá. A szél közepes erősséggel kavarogtatta a hópelyheket, amikor anyu meg én kiléptünk az utcára. A sétány hóesésben nagyon szép! A magasan futó lámpasor arany színt ad a hótakarónak...és amikor a sétány egyik végén álltunk, és a másik vége felé néztünk, elámultam, hogy milyen szépen fénylik és csillog minden! Anyu szólt, hogy nézzek felfelé, hogy megérezhessem, milyen, amikor az arcomra esik a finom hópihe. El is nevettem magam, annyira tetszett az érzés!

A másik újdonság, amit megtapasztalhattam, hogy a csizmám talpa nyomot hagy a hóban! És anyué is! És a többi bácsi és néni csizmájának talpa is!

Az volt az érdekes, hogy a boltba menet - ahol tejet ("TE") vettünk nekem - rengeteg nyomot hagytunk magunk után a hóban, amikor pedig visszafelé jöttünk, mind eltűnt! Belepte az azóta leesett hó! Sebaj, csináltunk anyuval másikakat! Nagyon jól éreztem magam kint, a hideg szél ellenére még szaladgáltam volna a hóban egy darabig. De be kellett menni, közeledett a vacsoraidő és várt a fincsi stangli, amit az albán pékségben vettünk az előbb.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.