Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Első látogatásom az oviban

2010.04.12. 18:01 | samedli | Szólj hozzá!

Hogy hol voltunk ma?
Egy oviban!

Anyu, Edit és én elgyalogoltunk délután a nagyon közel fekvő, Ászok utcai óvodához és bementük.
Bent már az első percben találtam egy nagyon érdekeset: az első lépcsőfordulóban egy akvárium állt, hívogatott. Odaszaladtam és anyuéknak mutogattam a halacskákat. Volt ott két narancs színű aranyhal - egy nagyobb és egy kisebb, és két fekete aranyhalacska is - szintén egy nagyobb és egy kisebb. Volt egy neon halacska és pár guppi is.
Feljebb, az első emeleten anyuék megtalálták azt a nénit, aki segíteni tudott nekünk, elmesélt anyuéknak sok mindent, amit az oviról tudni kell, majd levezetett bennünket a földszintre - közben az akváriumnál elmesélte nekem, hogy van benne két rákocska is , csak most egyik sem látszott...biztosan elbújtak.

A földszinten bemutatta nekünk az idén szeptemberben induló kis csoport egyik óvónénijét. Nekem is szipmatikus volt, mert én is köszöntem neki, ő pedig behívott bennüket a csoport-szobába, ahol rögtön az egyik játéktól mentem a másikig, néztem, mi minden van a polcokon. Végül a gyurmás doboznál állapodtam meg. Ez úgy nézett ki, hogy megálltam a polc előtt, amelyen a doboz állt és csak néztem. Az óvónéni kérdezett rá, hogy talán gyurmázni szeretnék? - Igen. - feleltem, és már terítette is meg az asztalt a gyurmázáshoz használt viaszos terítővel és egy fa táblácskával, amelyen lehetett gyurmázni. Én pedig odaültem a kör alakú asztalhoz a kisszékre és elkezdtem gyurmázni. Anyuék sok mindent kérdeztek az óvónénitől, aki nagyon kedves volt és mindenre kimerítően válaszolt. Közben kaptam egy fehér rajzlapot és zsírkrétákat is tőle, mert megint ott álltam a polcnál és a zsírkrétákat bámultam... Azután, miközben rajzoltam, megkérdezte az óvónéni, hogy hogy hívnak, én pedig szépen válaszoltam, hogy - SZÁLI (Sári). - Nagyon szép neved van. És már bölcsibe is jársz? - IDEN. - mondtam.
Azt is mondta, hogy sok gyerek úgy jön oviba 3 évesen, hogy még nem td a játékokkal játszani, nem tudja, mit kell velük csinálni, de én nagyon szépen el tudok játszani már magam is!

Hazafelé mégegyszer felszaladtam a lépcsőfordulóba a halacskákhoz, utána pedig szépen hazasétáltunk a szemerkélő esőben.

   

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr191915994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: ovi gyurma először
süti beállítások módosítása