Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Első kerékpárom

2010.05.19. 19:05 | samedli | Szólj hozzá!

Képzeljétek, mi történt ma!
Apu jött értem a bölcsibe és autóval volt. Nem mentünk egyenesen haza, hanem elautókáztunk több helyre. Apu elintézett valamit a munkájával kapcsolatban és utána vásárolni mentünk.
Három áruházban is jártunk!
Az egyikben a kicsi Líviának - kicsi kereszttesómnak - és persze az egész családjuknak kerestünk ajándékot, a másikban egy gyermekülést vettünk kerékpárra, a harmadik helyen pedig - micsoda boldogság! - egy kis biciklit választottunk közösen apuva - nekem! Hú, nagyon szép ám! Sötét rózsaszín, lepkék és virágok díszítik és nem műanyag, hanem tényleg mindene fémből van. Van féke is! És persze két pótkereke.
Hazaszállítottuk a dolgokat és vártuk, hogy anyuka hazaérjen a munkából.

Alig bírtam kivárni anyut. Amikor végre hazaért, ott ugráltam az előszobában és boldogan mutattam: - Nézd anyu, mit vettünk apuval! - és már a biciklinél is voltam, ami a konyhában várakozott a hűtő előtt. Apuval együtt előhoztuk és anyu is nagyon örült az örömömnek. Még jó, hogy van hosszúkás előszobánk és hogy a nappali szoba egyik felében is el lehet férni, mert persze rögtön ráültem és hajtani szerettem volna a bicajt. Kértem anyuék segítségét, hogy eleve el tudjak indulni - eléggé nehéz volt még számomra a pedál tekerése. Anyu tolta a bicajt és próbálta velem megértetni, hogy egyszerre nyomjam a pedálokat mindkét lábbal. Nehezen ment az elején, amint függőlegesbe került mindkét pedál, leállt a bicikli, mert mivel nem volt kellő lendületem, nem tudtam tovább lökni a lábaimmal...
Olyannyira izgatott a dolog, hogy több kisebb megszakítás után - mert közben sikertelenségem többször is elvette a kedvem a biciklizéstől - mégis visszatértem hozzá és újra próbálkoztam - persze anyu segítségét kérve.
És egyszer csak ráéreztem!
És végre tovább tudtam lendíteni a pedálokat a holtponton!
És végre magam bicikliztem!

Igazán nem tartott sokáig, nem?!

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr392019548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: első ajándék bicikli ügyes sikerélmény
süti beállítások módosítása