Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

ÁLLOK!

2008.01.15. 12:30 | samedli | Szólj hozzá!

 

Ma megtörtént!

 

Már nagyon vártam! Nem csak anyu és apu, én is. Szerintem én vártam a legjobban. Térdre már felhúztam magam pár napja, az is nagy erőfeszítésembe került, ma viszont még tovább merészkedtem, még többet sajtoltam ki magamból. Szabadon játszottam, mászkáltam a nappali szőnyegén, és - ki tudja, hanyadszor - újra az újságtartó felé vettem az irányt. Sokat időzöm ott, roppant érdekesek a benne lévő színes újságok, füzetek. Azt szoktam mostanában csinálni, hogy egészen közel ülök hozzá és megkapaszkodom a felém eső, félkör alakú végében. És markolászom. Majd ha kedvem támad, a karommal felhúzom magam térdelésbe. Ma továbbmentem, megpróbáltam térdelésből a talpamra állni és kinyomni magam, és - sikerült! Fel sem fogtam még a nagy eseményt, amikor anyu - aki ebből mit sem látott, mert épp egy röpke percre eltünt a fürdőszobában - látva, hogy állok, öröm ujjongásban tört ki, tapsikolt nekem, és összepuszilt. Én meg csak álltam az újságtartó melletti kisasztalnál és csendben örültem.

 

Utána még egy csomószor sikerült a kanapénál és a fotelnél is felkapaszkodnom állásba. És a kanapé mentén, benne kapaszkodva, már néhány lépést is tettem ám - egyedül! Anyu végig figyelt és biztatott. És mindig megdícsért.

 
 

Ez a kép még pár nappal korábbról való, amikor anyu és apu büszkén fotózták újdonsült tudományom a járókában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr88299156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: tudomány
süti beállítások módosítása