Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

“Az én zöld bolygóm”

2011.10.09. 15:21 | samedli | Szólj hozzá!

 
Pár hete az óvónéni adott apunak három rajzlapot, és felkért, hogy rajzoljak valamit az "Az én zöld bolygóm" elnevezésű rajzpályázatra, amelyet a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár Kőbányai Könyvtára hirdetett meg. A következő napokban anyuval és apuval itthon beszélgettünk arról, mi is az a zöld bolygó, és hogyan is lehetne lerajzolni. Apukám rengeteg ötletet adott és azután néhány piszkozatot készítettem, melyek közül anyu kiválasztotta a legmegfelelőbbet, majd másnap azt átrajzoltam az óvónénitoől kapott - újrahasznosított papírból készített és emiatt egy kissé szürkés színű - rajzlapra. A következő napon már le is adtuk anyuval az óvodában.
 

Ma pedig eljött az eredményhirdetés napja. A rendezvény a Kőrösi Csoma Sándor Kőbányai Kulturális Központ-ban lévő Szabó Ervin Könyvtárban volt, délelőtt 10 órától. Nagyon örültem annak, hogy Jutka óvónéni, Teca igazgató néni és Karcsi bácsi is ott voltak az óvodából! Két ovis csoporttársam, Nórika és Melinda is eljött a szüleivel, mivel ők is pályáztak a rajzaikkal, mint én.

Beérve a könyvtár gyermek-részegébe, megláttuk a kiállított pályamunkákat az egyik falon.

 
 
Anyutól megtudtam, hogy az enyém is köztük van! Második helyezést ért el a rajzom! Csuda jó! Nagyon örültem!
 
 

- Sajnos a másik két barátnőm rajza nem ért el helyezést.-

Az eredményhirdetéskor két könyvtáros néni osztotta ki az elismerésül szolgáló nyereményeket. Az ovisok közül a harmadik helyezett nem jelent meg ma délelőtt, így nagyon hamar áttértek a második helyezettre, aki ÉN VOLTAM!

 
 
Olvasták a nevem, egyet hátratekintettem anyura, a szemébe néztem, és kimentem.
 
 
 
Átadták a nyereményem én pedig hangosan megköszöntem, anyura néztem, majd - a nagy paksamétával együtt - visszaültem a helyemre, az első sorba.
 
 

Egy "Anna, Peti és Gergő"-könyv volt a fő nyereményem, és persze kaptam egy oklevelet is, valamint apróbb ajándékokat, mint: toll, lufi, könyvtári olvasónapló. Képzeljétek, az ovis első helyezett sem jött el, és az iskolás díjazottak közül is csupán egy kislány volt jelen! Így az eredményhirdetés gyorsan lezajlott. :)

Utána egy könyvbemutató következett - amire meginvitálták a pályázaton részt vett gyerekeket is egy fiatal irónő hozta el gyermekkönyveit.

Amikor vége lett és indultunk haza, Jutka óvónéni odajött és gratulált nekem. Nagyon örültem neki! Hazafelé az úton majdnem végig szökdécseltem, annyira boldog voltam a sok élménytől - nem is fáztam és a pocsolyás járdák sem rontották el a kedvem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr463293185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: rajz ovi óvoda ügyes
süti beállítások módosítása