Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Újabb "tudományaim"

2008.04.08. 16:31 | samedli | Szólj hozzá!

 

Ma először történt meg velem, hogy egyedül felálltam - a padlóról! Négykézlábra álltam, áthelyeztem a testsúlyom a lábaimra és felemeltem a törzsemet és a karjaimat is a padlóról, végül teljesen kiegyenesedtem. Ezentúl bárhol fel tudok mostmár állni! Hurrá!

 

Ezenkívül:

 

- ha anyu vagy apu megkérdezi, hogy "hol van az ÓRA?" , teljes bizonyossággal megmutatom a falon, felé mutatok a mutatóujjammal. Ha ugyanígy a LÁMPÁRA kérdeznek, azt is megmutatom. A lámpáról lelógó három papír-MADARAT is bármikor - kérésre - felismerem.

 

- az esti fürdéskor - a fürdőszobában - észrevettem a tükör felett a világító lámpabúrát, és egész karommal odamutattam, közben hangosan mondtam: "ÁÁMPA"! Anyu és Apu nagyon boldogok voltak!

 

- értem a "bele" és a "ki" valamint a "rá" szavak jelentését

 

- a KACSÁT, a LABDÁT, a LUFIT, a KÖNYVET, a DOBOZT, a ZSÁKOT (hálózsákom), a MACIT, bármilyen BABÁT bármilyen képen - mind felismerem, ha kérdezik, illetve kérésre odamegyek hozzá és megmutatom, a kezembe veszem.

 

- a "mutasd meg, hol van a KÖNYVBEN a LUFI" kérésre odamegyek a könyvhöz és kinyitom. Még nem biztos, hogy pont azon az oldalon, ahol a lufi található, de sokszor véletlenül sikerül az is. Olyankor felismerem a lufit a képen, és rámutatok az ujjammal!

 

- van egy ügyességi játékom, amely olyan, hogy girbe-gurba huzalokon kell az ujjammal vezetni színes golyócskákat. Azzal már egészen jól elbíbelődöm és rendszerint sikerül a golyókat az egyik oldalról a másikra áthúzogatnom!

 

- szeretek állni! Van úgy, hogy csak úgy ácsorgom. Van olyan is, hogy állva játszom valamivel - felemelem a padlóról és a kezemben tartva játszom vele, nem pedig a padlón. Ezen kívül volt már olyan is, hogy a könyvet emeltem fel a földről, és állva nézegettem!

 
 

- a svájci unokatesóméktól húsvétra kapott plüss kacsát nagyon szeretem! Meg is szoktam szeretgetni, magamhoz szoktam szorítani. És - az elején nem ment, de mostmár egyre jobban megy - a csőrét összenyomkodva, hápogásra késztetem! Most már van hozzá erőm, hogy összenyomjam a kis kezeimmel a kacsa csőrét!

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr4420688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: tudomány
süti beállítások módosítása