Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

"T E J"

2008.06.06. 13:31 | samedli | Szólj hozzá!

Mivel annyira érdekelnek a betűk - észre szoktam venni különböző helyeken és mutatom anyunak nagy hévvel, újjal mutogatva rájuk - anyu sokszor, játékból el is olvassa nekem, amit mutatok. Pár napja játékkockáimon mutattam így rá a betűkre, anyu pedig felolvasta. Azután egy jó ideig azt játszottuk, hogy én mutogattam a kockák betűire, anyu pedig mondta hangosan az adott hangot: a-a-a-a-a-a-a, b-b-b-b-b-b-b, c-c-c-c-c-c-c. Nagyon élveztem! Felváltva és össze-vissza is mutogattam a betűkre, anyu pedig mindig résen volt és mindig "eltalálta" a kellő hangot. Sokat nevettünk közben!

 
 

Tegnap a tejes doboz nagy betűs "TEJ" feliratát olvasta el az anyu. Megmutatta és megnevezte nekem mindhárom betűt, külön-külön, majd egybeolvasta. Ma, miközben anyu a reggeli tejecskémet készítette el, a dobozon ismét észrevettem a három betűt, és külön-külön rájuk mutatva "elolvastam" - "b-b-b" mondtam hangosan. Anyu teljesen meglepődött, nem gondolta volna, hogy a tegnapi játék után ez ennyire megmarad bennem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr77512901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: tudomány
süti beállítások módosítása