Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) doroszló (16) Doroszló (1) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Háton hordozva

2008.09.02. 19:54 | samedli | Szólj hozzá!

 
Ma Törteli dédimamához mentünk délután. A kiscipőm felvétele után - kivételesen - nem az ajtó felé irányított az anyu, hanem fogott, és fellibbentett a hátára, majd a hátamra rakott egy nagyon hosszú kendőt. A vállaimtól a popsim alá érő kendő hosszanti végeit pillanatok alatt a vállán összefogta, átvetette rajta, elöl csak meghúzta, majd újból hátrafelé, a lábaim fölé irányította, keresztezte, és a lábaim alatt újból előre húzta, végül a csípőjén két csomóra kötötte. Így indultunk útnak a dédihez.
 
Régóta ki szerette volna már próbálni élesben az anyu a hordozókendő ilyen alkalmazását, most végre itt volt az alkalom. Eddig csupán egyszer próbáltuk az előszoba-tükör előtt otthon, Budapesten. Akkor anyu felkötött a hátára, örült, hogy sikerült és már el is oldotta. Most viszont nem oldotta el, hanem kimentünk az utcára, és sétáltunk. Kifejezetten jól éreztem magam ott, anyu batyujában! Rendesen oda voltam kötve, nem csúszhattam ki sehol, a lábaim is fogták az alattuk keresztezett kendőszárak, a hátam is tartotta a kendő - úgy volt megkötve, hogy egyenes háttal tudtam ülni benne.
 
 
A két karom szabadon mozgott, mutogattam a fákat, a virágokat, az autókat és a motrokat amelyek elhaladtak mellettünk, a cicát, aki szundikált a fűben. (A háton hordozás megtanulása anyu számára azért vált szükségessé, mert elöl magára kötve már nehezen tudott vinni, hiszen nagy és nehéz kislány lettem mostanra. Budapesten viszont sokszor hordozókendővel sokkal könnyebb közlekedni, mint babakocsival. Anyukám és én sűrűn is használtuk. Pici koromtól benne ülök, és valóban szeretek így közlekedni. Anyukám nézőpontjából figyelhetem a világot és a testközelsége megnyugtat, esetleg melegít is - ha fázom.) Visszafelé is hasonlóan élveztem a háton utazást. Mivel fáradtabb lettem, a két karommal is belebújtam a batyuba, csak a fejem látszott ki. Andalító volt, mert anyu még énekelt is nekem az úton.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr89645887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: esemény nagyszülők
süti beállítások módosítása