Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

A Tisza-parton - szeptember elején

2008.09.04. 20:03 | samedli | Szólj hozzá!

 
Ma kocsiban tologatott anyu a délutáni sétánkon. A Tisza-partra szándékoztunk menni. Kicsit más úton jutottunk el oda, mint eddig - a "Homok" nevű városrészt is beiktattuk, ahol rengeteg a szép ház. Végül mégis a Tisza-parton kötöttünk ki, méghozzá a játszótéren, amit nagyon szeretek!
 
Ott - szerencsére - olyan hinták vannak, amelyekből én sem esem ki, bár elég kicsi vagyok még. Mindegyiken van védő lánc, amit anyu csak kihúz mindig a jobb oldalamtól balra és beakasztja a bal oldalamnál. És ezután jöhet a repülés! Most, hogy már nagyobb vagyok, egy idő után ráunok a hintázásra és más érdekes dolgok után kutatnék. Most is viszonylag hamar lekéredzkedtem és egyedül sétálgattam a játszótéren. Anyu - persze - pár méterről követett, de hagyta, hadd élvezzem a szabadságot!
 
Jó volt, sétáltam, megálltam, megnéztem valami érdekeset a fűben, majd mentem tovább, nekiiramodtam és futottam, futottam - be a fák közé. Azután megálltam és visszanéztem - megkerestem anyukámat, aki ott állt, ahonnan elfutottam és mosolygott. Visszamosolyogtam és visszaszaladtam hozzá. Van a játszótéren több mászóka és korlát is. Az egyiket - egy számomra is meghódítható hármas korlátot - ki is próbáltam.
 
 
Nem is tudom, hol láttam ezelőtt, hogy hogyan is kell rajta tornázni, de elsőre tudtam rajta pl. lógni, a korlát alá bújni...
 
 
Volt ott, messzebb, egy tini-szerelmespár is, akikhez - teljesen egyedül odamentem és köszöntem is nekik (integetve). Ők is köszöntek és nagyon kedvesek voltak velem. Megmutattam nekik az útközben a földön talált botomat, majd visszaindultam anyu felé, aki a játszótér széléről figyelt végig - és engem fényképezett. Amikor anyut megláttam, futásnak eredtem és boldogan repültem a karjaiba! A kemping hátsó részére is elsétáltunk, ami - anyu szerint - nagyon megváltozott azóta, hogy ő lent sátorozott nyaranta a Törteli mamáékkal! Például a hátsó tisztás - ahol a legtöbbet nyaraltak - mára eltűnt, betelepítették fákkal a területet... Megnéztük közelebbről a Tiszát is...
 
 
- nyugodt volt és majdnem sima a víz, anyu meg is örökítette.
 
 
Hazafelé - ahogy haladtunk befelé a városba - érezni lehetett, ahogy a Tisza-parti kellemes, jó levegő egyre fülledtebb és melegebb lesz.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr80649165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: játék tudomány képek tisza kanizsa
süti beállítások módosítása