Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Ismét szuri!

2009.01.14. 19:45 | samedli | Szólj hozzá!

 
Jaj, megint voltunk a doktor néninél!
 
Amikor beléptünk az egészségház épületébe, még nem gondoltam semmi rosszra, de a következő pillanatban megláttam egy fehér köpenyes nénit és rögtön megtorpantam. Sírva fordultam volna ki az ajtón! Anyu viszont csak tessékelt befelé, azzal nyugatott, hogy csak megkérdezünk valamit a doktor nénitől... A karjában kellett, hogy felvigyen a váróterembe, ahol már több kisbaba várakozott az anyukájával együtt. Anyu mondta is, látom-e, hogy a többi baba sem sír és hogy ne sírjak, mert megijednek. Tényleg, nálam sokkal kisebbek is voltak, egészen pici babák is. Ahogy leültünk, odaült mellénk egy nagy fiú - 5-6 éves lehetett - és vígasztalt, hogy ne sírjak. Odaadta nekem a Rubik-kockáját, hogy nézzem meg, milyen színek vannak rajta. Én pedig elfogadtam és boldogan mutattam anyunak, hogy nézd, "KO!"(kocka), és már el is felejtettem, hogy az előbb még sírtam... Teljesen belemélyedtem a kocka színeinek nézegetésébe és felismerésébe. Mondtam sorban a fiúnak, melyik lapocska milyen színű, ő pedig mosolyogva helyeselt és mondta utánam: "PI" - "igen, piros" - mondta; "" - "zöld" - felelte, és ujjammal mutogattam és soroltam tovább: ""(kék), ""(sárga), "FE"(fehér), "NA"(narancs)... Sajnos, egyszer csak szólt a fiú anyukája, hogy mennek haza. Vissza kellett adnom neki a kockát, mert az övé. Még integettünk is egymásnak, miközben mentek ki az ajtón. 
 
A rossz kedvem már nem volt sehol, szaladgáltam oda-vissza a váróteremben, pörögtem, forogtam, és összemosolyogtam a többi gyerek anyukáival. : )
 
 
Azután anyuval bementünk egy ajtón - és megláttam a doktor nénit! No, akkor kezdtem rá igazán a sírásra! Nem is hagytam abba, pedig mindenki vígasztalt, a védőnéni, a doktor néni és az anyu is. Sírtam akkor is, amikor a doktor néni meghallgatta a tüdőmet - pedig anyu kért, hogy csendesebben sírjak, mert nem hall semmit a néni... És sírtam akkor is, amikor megnézte, milyen sok fogam van már! Azután pedig anyu megfogta midkét kezem és a bal combomba kaptam egy szurit! Tényleg egy pillanatig tartott, és lehet, hogy nem is fájt annyira, de már csak azért sem hagytam abba a sírást! Kint, a váróteremben is szipogtam végig, amíg anyu fel nem öltöztetett. Akkor hagytam csak abba, amikor már kint voltunk az utcán. Viszont még egy darabig panaszosan magyaráztam anyunak, hogy "NÉ! NÉ!"(azaz, hogy a néni megvizsgált és megszúrt...!) Egy nagyot sétáltunk hazáig, szinte végig csúszkáltunk a jegesre fagyott járdákon.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr27885535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: orvos
süti beállítások módosítása