Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

A gorilla, a víziló, a zsiráf és a csúszda

2009.04.04. 23:05 | samedli | Szólj hozzá!

 
Hűha, hol voltunk ma!  Az állatkertben!
 
Csabival, Edittel, Csabi apukájával és persze anyuval délelőtt elautókáztunk az állatkerbe Csabiék kocsiján! Már de. fél tízkor meleg volt, bár a pénztárnál kellett egy kicsit várakozni -  elég nagy volt a sor. 4 pénztár üzemelt a kapun kívül, de mindnél tömegek álltak. Rengeteg gyereket láttam! Nagyobbakat, kisebbeket, még egészen pici babákat is. A legtöbb kicsi babakocsiban ült, feküdt, de láttam jónéhány hordozókendős anyukát is. 
 
Bent először majmokat láttam: orángutánok ültek közel a kerítéshez és vakaróztak. Örömmel mutattam anyunak meg őket: "MAMI!" (majmok!). A majomházon kívül pihentek, a nagy, és számukra nagyon jól felszerelt kifutójukon. Sok-sok fát láttam az udvarukon egymáshoz közel, melyek vastag kötelekkel, kötélhágcsókkal és kötélből készült hálókkal voltak tele a magasban. Biztosan jót lehet e hálókon tornászni, nyújtózkodni, ugrálni... Ezután bementünk a majomházba, ahol gorillákat láttunk az ablakon keresztül. Egészen közel jöttek néha az üveghez. Az egyik ilyen alkalommal SZIÁT integettünk az egyiknek Csabival és anyuékkal, de a gorilla csak nézett, nem intetgetett vissza. 
 
 
Valamennyivel odébb két víziló búvárkodott a saját, külön bejáratú tavacskájában. Azt lestük anyuval, mikor bukkannak ki a vizből. Folyton azt játszották, hogy eltűntek a víz alatt, és azután hirtelen kikukucskáltak ("TUTU") - csak a szemüket és a fülüket dugták ki a vízből. 
 
Nem messze innen indiai elefántok ("E") sétálgattak a kifutójukon. Pont jókor érkeztünk, mert egyszer csak megjelent két bácsi és a magukkal cipelt három nagy ládából megetették az elefántokat. Almát és sárgarépát hoztak nekik. Anyu felemelt, és jól láttam, ahogy az elefánt kinyújtja az orrmányát - mintha a keze lenne - és szépen elveszi az ennivalót a bácsi kezéből, majd szépen beteszi a szájába. És volt-nincs, már le is nyelte. Pillanatok alatt eltűntette az almát, vagy a répát, és már kérte is a következőt.
 
 
A Szavanna-házban láttam orrszarvút. Az egyik helyiségben ott aludt egy kicsi orrszarvú és az anyukája őrizte. Milyen nagy volt a kicsi orrszarvú is, hát még az anyukája! 
 
 
Ugyanitt, a Szavanna-ház egyik kifutóján pedig rátaláltunk a zsiráfokra ("JI")! Egészen közel jöttek a kerítéshez, sőt át is hajoltak rajta, és egy-egy bácsi vagy bácsi nyakában ülő gyerek kezét meg is nyalták. Olyankor mindenki nevetett. Nagyon szépek a zsiráfok és tiszták. És nagyon magasak! És szép, nagy, fekete szemük van. 
 
 
Rátaláltunk egy játszótérre is, persze tele volt gyerekekkel. Anyuval felmásztunk egy fából készült óriási hajóra, amelyen nem csak lépcsőkön lehetett le-fel mászkálni, hanem lejtős  pallókon, létrán, lengőhídon is. Amint anyu megmutatta a két oldalán kötél-hálóval védett lengőhidat, rögtön megtetszett - oda vissza sétálgattam rajta, egyre nagyobb önbizalommal. Rendkívül élveztem! De volt még egy dolog itt, ami vonzott - a csúszda ("TÚ")! A tegnapi gyakorlás után ma már simán ment. Ez egy kissé meredekebb volt, mint a tegnapi, legelsőre szinte fekve érkeztem meg anyu karjaiba, viszont a következőkben már tapasztalatból javítottam a testtartásomon és egyre ügyesebb lettem. Sajnos anyu egyszer csak megfogott és kicipelt a játszótérről, mert mennünk kellett lassan tovább, hiszen még annyi mindent meg akartunk nézni. Persze sírtam, de amikor azt hallottam, hogy a pingvineket ("PI") is megkeressük, megvígasztalódtam. Hiszen őket "nagyon szeretem" ("NA SZE")!
 
 
A játszótértől nem messze még egy nagyon érdekes dolog volt: alagút gyerekeknek - fekvő U-alakú volt és rögtön rákaptunk Csabi meg én! Legelőször még nézegettem, hogy jaj, mi lehet ott bent, de amikor láttam, hogy Csabi beszalad, én is mentem utána. Nagyon élvezetes volt! Anyuék kint vártak bennünket. Mi kiszaladtunk, és rögtön vissza is bújtunk. Nem akartuk abbahagyni!
 
 
Ezután láttam még jegesmedvét ("JE") meg fókákat ("FÓ") is. 
 
Utána pedig oroszlánokat ("O")! Dél körül értünk a ketrecükhöz és mind aludtak. Elterültek a kerítés közelében. Szerencsére nem egy fekvő fatörzs mögött feküdtek, így jól láthatóak voltak. Hatalmas cicák, mondhatom!
 
Tigrist ("TI") is láttam, de csak a fejét. Sokáig kerestük anyuval, amíg egy oriási, fekvő fatörzs mögött, az árnyékban megpillantottuk a fejét. Pihent. Nagyon szép volt! 
 
 
Amikorra eljött a du. 1 óra, Csabi is és én is eléggé elfáradtunk. Nem beszélve felnőtt kísérőinkről! Mivel állatkerti barangolásunk során épp visszaértünk a bejárat közelébe, anyuék eldöntötték, hogy mára befejeztük. Bár még egy csomó helyen nem jártunk, és még a pingvineket sem találtuk meg, sem Csabi, sem én nem ellenkeztünk. Hazafelé - a meleg, elringató autóban mindketten pár perc alatt elaludtunk. 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr61046719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: játék esemény állatkert kirándulás csabi
süti beállítások módosítása