Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) Kép (1) kép (23) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

A Szent László napokon, Kőbányán

2009.06.28. 20:33 | samedli | Szólj hozzá!

 
Hűha, képzeljétek, hol voltunk ezen a hétvégén - a nagy templomtoronynál zenélő bácsikat néztünk, zenét hallgattunk és táncoltunk!
 
 
Most péntektől vasárnapig Szent László napok voltak Kőbányán a városközpontban, leginkább a Szent László templom körül.
 

Már pénteken délután elkezdődött a rendezvények sora, és amikor - este hat körül - anyukával kimentünk, épp két bácsi gitározott a kisebb színpadon. A Tátrai-Szűcs duó volt, és nagyon szépen játszottak! Sok-sok bácsi, néni és gyerek álldogált a színpad előtt - úgy a templomdomb tetején, mint a domb oldalán és lent is, a sétányon, egészen a Polgármesteri Hivatal épületéig. Mi a dombról néztük a domb aljában lévő színpadot, innen jól láthattam én is a két bácsit. Kb. 1 óra hosszat zenéltek, és én végig a zene bűvöletében voltam - végig táncoltam! Forogtam, hullámoztam, körbe-körbe szaladgáltam, a karjaim lengettem - élveztem a mozgást! Több néni és bácsi is megcsodált - kedvesen mosolyogtak rám és anyura, anyu nem győzőtt büszkén visszamosolyogni rájuk. Amikor észre vettem, hogy tetszem nekik, a közelükben folytattam a táncom - a szemkontaktust továbbra is tartva velük... Nagyon tetszett, hogy táncolhatok nekik, és ők vevők az előadásomra... :) A műsor vége felé már apu is megérkezett közénk, aki már messziről csodálta egyre változatosabb táncomat.

Amikor vége lett a gitáros bácsik műsorának, pár percet kellett várni és máris kezdődött a nagy színpadon Rúzsa Magdi koncertje. Itt találtunk szintén egy helyet a dombon, ahonnan még én is jól láthattam a zenészeket, és rendületlenül táncoltam tovább Magdi számaira is... Amikor pedig elfáradtam, felkéredzkedtem anyu karjába - onnan még többet láthattam. Anyu is táncolt és mivel a karján ültem, engem is táncoltatott minden mozdullatával. Egyszer csak megszűnt a világ számomra - elaludtam. Olyan jól elrázott az anyu, hogy elszunyókáltam...

A hazaúton ébredtem fel. Mindannyian hazamentünk de apu visszament még - filmezni egy kicsit az egész koncert hangulatából.
 
Másnap délelőtt 10-től az Alma együttes játszott a gyerekeknek a nagyszínpadon. A felére odaértünk anyuval. Most csak ketten mentünk, apu még aludt, hiszen szombat délelőtt volt. :)
 
Nagyon megörültem, amikor felfedeztem, hogy arról az együttesről van szó, amelynek számait a tévéből már ismerem. Persze csak egy párat ismerek, de amikor pl. a "Ma van a szülinapom" című dalt játszották, annyira örültem, hogy én is énekeltem, ahol tudtam. Sokat nevettem a többi gyerekkel együtt az énekes bácsin, nagyon vicceseket mondott és csinált :)


Utána már csak délután mentünk ki - családostól - a rendezvényre, ahol épp a nagyszínpadon Deák Bill Gyula és együttese játszott.
 
 
 
Sok ember volt kint a kerületből - tele volt az egész rendezvény-helyszín emberekkel. Rengeteg gyereket láttam - egész piciket és szaladgáló nagyobbacskákat is! Aki csak tudott, kijött családostól - szórakozni egy kicsit. Szerencsére az idő is szép volt. Nem álldogáltunk egyfolytában a tömegben a színpad előtt, úgy is lehetett élvezni a zenét, ha sétálgattünk a bazár-részen. Volt egy kis vidámpark is - gyerek-körhintával és sinen körbe-körbe futó autókkal, de volt rendes körhinta is - nagyobb gyerekeknek. Persze, amikor megláttam a gyerek-körhintát - amelyen akár kisautókban, akár lovacskán gyerekek ültek és körbe-körbe utaztak - rötön én is rá szerettem volna ülni. Anyu és apu megengedték és kiválasztottam egy piros kisautót. Nagyon érdekes volt, mert egy csomó gomb és kapcsoló volt rajta, melyeket bátran nyomogathattam! És bár először ültem ilyesmin, rendkívül élveztem. Amikor vége lett és megállt a körhinta, sírva fakadtam. Azzal vígasztaltak meg anyuék, hogy felülhettem a sinen futó játékra is... Az is nagyon érdekes volt! Szintén kisautót választottam, és a már az elejétől vidáman forgattam a kis kormányt. Nagyon jól éreztem magam rajta, kedvesen mosolyogtam és integettem minden nézelődőnek - nem csak az anyuéknak... :))
 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr701214170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene kép esemény koncert videó képek tánc templom zenekar vidám rúzsa magdi körhinta ügyes deák bill gyula kisautó alma együttes tátrai szűcs gitárduó
süti beállítások módosítása