Sári Blogja

Samu Sára Blogja nagyszülők, rokonok és barátok számára.

Lilypie Kids Birthday tickers

Ennyi látogatóm volt eddig a nagyvilágból:

Címkék

2015 (1) 2016 (1) 2017 (2) ági néni (3) ajándék (20) alisha (2) állatkert (2) alma együttes (1) apu (6) aranyos (1) aréna (1) baleset (1) bárányhimlő (1) barátság (1) béka (1) beszéd (9) beszokás (1) betegség (7) Bezdán (1) bicikli (2) bili (1) bim bam (1) bölcsi (9) boldogság (3) budapest (1) bugyika (1) csabi (3) csiribiri (1) dal (1) dalocskák (4) deák bill gyula (1) Doroszló (1) doroszló (16) édesség (1) először (1) első (2) esemény (26) esküvő (1) étel (16) evés (6) évforduló (6) farsang (1) fogak (5) főzelék (1) gyermekláncfű (1) gyümölcslé (1) gyurma (1) halász judit (1) Hegedű (1) hellókarácsony (3) himlő (1) hivatalos (1) (5) hóforduló (3) írás (1) játék (27) jelmez (1) jelmezbál (1) kanizsa (9) kép (23) Kép (1) képek (20) kereszttestvér (6) kiállítás (1) kirándulás (7) kisautó (1) koncert (2) könyv (3) körhinta (1) kossuth lajos (1) lilifee (1) méretek (6) mese (2) metró (1) méz (1) mikulás (1) mindennapok (11) mondások (3) nagyszülők (7) népkert (1) november (1) október (1) öröm (1) orvos (8) ovi (7) óvoda (3) pelus nélkül (2) projekt (1) rajz (4) recept (2) rendezvény (1) repülő (1) ringató (1) rokonok (4) rúzsa magdi (1) si (1) sikerélmény (1) süti (1) svájc (1) számítógépes játék (1) számláló (1) szánkó (2) szeptember (1) színház (1) szoknya (1) szomorú (4) szomszédok (1) szövegek (4) szulák (1) szülinap (7) tánc (8) tátrai szűcs gitárduó (1) tea (1) templom (2) tisza (1) tízórai (1) tudomány (39) ügyes (12) ünnep (11) unokatestvér (2) utazás (14) uzsonna (1) védőnő (5) vendég (12) vendégség (2) vidám (6) videó (19) villamos (1) virág (1) vonatozás (1) zene (8) zenekar (1) Címkefelhő

Statisztikák

eXTReMe Tracker

Feedek

Harmadik szülinapom

2010.04.23. 19:38 | samedli | Szólj hozzá!

A szülinapom most péntekre esett - és bölcsibe mentem ma is, ahogy minden hétköznap. Azonban ma előtte anyuval "beugrottunk" a bölcsi épületével szemben lévő egészségházba - az új védőnénihez, akit Erzsike néninek hívnak.
Tegnap hívta fel az anyut a néni, hogy szeretne velünk találkozni - hogy megismerkedjünk, és hogy kitölthessen rólam egy státusz-lapot, amit ilyenkor - a három éves kor betöltésekor szokás. És épp úgy esett, hogy anyu és én pontosan a születésnapomon tudtunk vele találkozni.
Amikor bementünk hozzá - ugyanabba a szobába, amelyikbe a doktor néni is lenni szokott -, kissé szorongtam, de Erzsike néni megnyugtatott, hogy nézzem meg, még fehér köpeny sincs rajta, nem kell, hogy féljek tőle, és hogy csak beszélgetni meg játszani fogunk.
És tényleg játszottunk: sok mindent kérdezett anyutól is és tőlem is, meg kellett például mutatnom, hogy hogyan állok fél lábon, meg kellett neveznem a 3 méterre lévő táblán a kicsi és egyre csak kisebbedő ábrácskákat - és mindet láttam rendesen, fel is ismertem őket és meg is mondtam Erzsike néninek. Volt olyan játék is, hogy rajzolnom kellett valamit, amit csak akarok - hát rajzoltam egy szalaggal átkötött húsvéti tojást, azután pedig nagyon-nagyon befestettem. Erzsike néninek az számított, hogy a kérdésére - hogy mit rajzoltam - megmondtam szépen, hogy "EGY TOJÁST". Ezen kívül volt fülhallgatós játék is - a védőnéni csavargatott egy nagy gombot és nekem meg kellett mutatnom, melyik fülemben hallok valamit. Ezt egész hosszan játszottuk.
Meg is mért engem a néni - bár itt ellenálltam - nem engedtem anyunak, hogy levetkőztessen - így végül ruhástól mérte meg a tömegem és a magasságom is cipőben... 
Utána itthon anyu lemérte a tömegem ruha nélkül is. 
A három éves kori értékeim tehát: a tömegem: 12.3 kg 
                                              a magasságom 93 cm.
Kaptam egy játékot is - én választhattam egy nagy táskából, ami elsősoban babákkal volt tele. Sokáig keresgéltem benne, míg találtam egy kevéske játékkockát - egymásba építve. "EZT VÁLASZTOM" - mondtam végül Erzsike néninek. 
A kb. egy órás beszélgetés végén anyu és a védőnéni aláírták a védőnéni által kitöltött státusz-lapot, és Erzsike néni azt mondta, hogy magasan többet tudok, előrébb tartok, mint a korosztályom többi tagja, nagyon szépen beszélek és biztosan sok mondókát és dalocskát is tudok már. Anyu helyeselt és abban maradtunk a búcsúzáskor, hogy most már nem fogok félni a védőnénitől. Kaptam még két matricát is, melyek közül az egyiken egy ragasztható tetoválás volt, mely egy kicsi zsiráfot ábrázolt.

Mivel a bölcsi szemben helyezkedik el az egészségházzal, pillanatok alatt át is értünk a bölcsibe, és szóltunk, hogy pont ma vagyok három éves - ezt már az ujjaimmal is meg tudtam mutatni.

A bölcsiben - ebéd után Ági néni kiosztotta azokat a sütiket és kekszeket (egy zacskó mézes puszedli és egy csomag töltött pilóta keksz) valamint a körtelevet, amit anyuval vittünk be reggel, hogy vendégül láthassam a bölcsis társaimat a születésnapom alkalmából. - Otthon előtte anyuval megbeszéltük, hogy én majd mondom a többieknek, hogy "fogadjátok szeretettel, mert ma van a szülinapom", de amikor megláttam a kekszeket, mindent elfeledtem és csak az volt a fontos, hogy a tányéromon levőket (egy-egy a kétféle sütiből) mind megegyem. 
És képzeljétek, Ági nénitől kaptam egy fehér-rózsaszín plüssnyuszit ajándékba! Nagyon örültem neki - rögtön vele is aludtam, és azután is, miközben anyuval hazafelé sétáltunk az utcán, végig a kezemben tartottam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samusara.blog.hu/api/trackback/id/tr281954454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szülinap ünnep védőnő évforduló ügyes bölcsi méretek ági néni
süti beállítások módosítása